6 bucuk ay önce sezeryan yaptım Neredeyse 1 ay olucak sol tarafım dokununca bazen haraket ettikce.hatta bisey degince (pjamam,tezgaha v.s) acıyor ve şiş biraz neden olur kızlar bisey diyin.doktora gittim eliyle dikişlere bakti sonra usg de bakti bisey yok dedi.içten dikiş açılsa usgde görürmüydü?ayy sinirlerim bozuliyor artikk .sag tarafta bisey yok hatta kabariklik inmiş geçiyor gibi iz