bebitonunannesi_ Kalbim_21 kahverengiyi ele bi. Ve 3. Ama gri düğmeli full kullanışlı olmaz belki oturunca düğmeleri kopar,onun için 3. al gitsin
Kalbim_21 tuzludakota Pazarium cnm bı arada bir tane elbiseyi çok beğenmiştim buraya paylaştım kızlar benden önce almışlar ben alamadım
Beyninizikullanmakucretsizdir Berilsmom13 bende hepsini beğendim keşke zengin olsaydım beğendiğim herşeyi alırdım hayali bile çok güzel 🤣
OLaaBalito_ Kalbim_21 2 cokk güzel ama çoğunluk o rengi tercih ediyo Onun için lacivert asilliktir der susarım 🌸
HeeSenCokBiliyon Kalbim_21 etek kısmı düğmeli olmasa kesinlikle gri ama düğmeli olduğu için 2.si :) gömlek elbise çok zor alıp etek kısmını dikiş yaptırabilirsin aslında