denizalismom profesyonelokuryazar subay tahsisli olanlar yeni diğerleri eski sivil çok pahalı benim oturduğum semtte 15-20 bin arası kiralar
Emine1013 dorarikan ayy nasıl orası ya çok üzüldüm hiç tahmin etmediğim yer çıktı batı bekliyorduk biz lojmanda mı kalıyorsunuz eğer kalıyorsunuz lojman nasıl ev kiraları nasıl biraz bilgi verirmisin 😊
dorarikan Emine1013 biz tokide kalıyoruz su an 1300 veriyoruz tayin bekliyoruz bakalım :) ben de başta çok cekinmistim burası için ama hiç tahmin ettiğim gibi bir yer değil güzel yemek mekanları lüks mağazalar falan var :) burada tokileri tavsiye edebilirim lojmanla ilgili bilgim hiç yok
minyonzi Emine1013 inşallah gönlünüze gore olsun her sey. Lojmanlar carsi merkezinde kimisi cok eski kimisi cok yeni siz hangisinde kalirsiniz bilmiyorum tabii🤔
minyonzi Emine1013 sağlık sistemi maalesef sorunlu. Özel hastane yok. Devlette de randevu bulmak bazı bölümler için çok zor. Ama çocuk doktorları konusunda sıkıntı yok 6-7 tane çocuk doktoru var hepsi de ilgili. Önemli bir şey olduğunda da Van 3 saat oraya gidiliyor.
Lacasede negerekvarr Edirne merkez mi siz biz Keşan yapacak bişe yok artık çıktı şok oldum bende beklemiyordum hiç
azrasura1 Benimde eşim uzman jandarma Şırnak merkezden batıya tayinciyiz bakalım hayırlısı açıklanmadı bizimki daha hep tercih dışı çıktıı inşallah bu sefer istediğimiz yer çıkar..
cahillesohbetikestim Gakkoyenge ayy bir an polis tayinleri sandım değilmiş hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🥰
minikpandam-_- Sadekahve_ doğu bitti kalmak istiyoruz 2 sene daha. Gönlünüzde neresi varsa orası olur inşallah
mochi01 Gzd3264 bizde heyecanla bekliyoruz büyük ihtimal bugün diyorlar ama tabii mesai saatleri dışında açıklanırmış