minyonzi Emine1013 Yüksekova soğuk. Yaşanabilir hareketli bi şehir. Her imkan var. Arabaniz varsa gezmeye müsait yoksa da a101 bim şok çok😄 lojmanlari var zaten askerlerin kimisi çok eski kimisi çok yeni. En büyük artısı havaalani olması. Tabii kışın varligi yokluğu belli degil de🤗 çok kar olduğu için ucaklar kalkamiyor. Sormak istediğiniz olursa sorabilirsiniz.
Emine1013 minyonzi minyonzi inşallah bizi götürebilir napalım artık hakkımızda hayılrısı olsun lojmanlar nasıl
minyonzi Emine1013 inşallah gönlünüze gore olsun her sey. Lojmanlar carsi merkezinde kimisi cok eski kimisi cok yeni siz hangisinde kalirsiniz bilmiyorum tabii🤔
negerekvarr Lacasede millet buraya tercih dışı çıkıyor maalesef bizde merkezdeyiz ama pahalı bir yer bulgar cok ve yazları hiç güzel geçmiyor sinekten ötürü ayrıca herkes çoğunluk alkolik 15 yasındakı bebeler bile
Sultan3147 negerekvarr aynen ipsaladayım keşan bize 20 dk merkez yani avmye gezmeye hastane oraya gideriz trakya insanı iyi ama dediği gibi çok pahalı ve aşırı alkolik
Lacasede negerekvarr Edirne merkez mi siz biz Keşan yapacak bişe yok artık çıktı şok oldum bende beklemiyordum hiç
Gakkoyenge BM22121 evet görüştük eş gidiyor gidenler uzatmış tabi bizim öyle imkanımız yok ücretsiz iznim biticek herkes gayet iyi diyor hayırlısı olsun
BM22121 Gakkoyenge hayırlı olsun uzatma verilmez ya ben merkezdeyim ona rağmen vermeyi düşünmüyorum biran önce gitmeye bakıyorum 😂
profesyonelokuryazar denizalismom lojmanlar yeni yapılmadı mı hepsi mi eski peki sivil nasıl kiralar falan biliyor musunuz
denizalismom profesyonelokuryazar subay tahsisli olanlar yeni diğerleri eski sivil çok pahalı benim oturduğum semtte 15-20 bin arası kiralar
Emine1013 dorarikan ayy nasıl orası ya çok üzüldüm hiç tahmin etmediğim yer çıktı batı bekliyorduk biz lojmanda mı kalıyorsunuz eğer kalıyorsunuz lojman nasıl ev kiraları nasıl biraz bilgi verirmisin 😊