tugcesnygt Tuğçe hanım bu bir süreçtir. Bu popülasyon 3-5 günde olmadı . Yıllardır belediyeler zaten kısırlaştırmış olsaydı bu hayvanlar ölümsüz olmadığına göre ve üremenin önüne de geçildiğinde zaten sayı azalacaktı . Sizden bu iş için para aldı bu belediyeler, vergi ödediniz yıllarca , devletten ödenek aldılar . Ama tabi hayvanların oy potansiyeli olmadığı için bu paralarla yol yapmayı tercih ettiler . Onların suçunun vebalini hayvanlara mı ödetelim şimdi ? Uyutalım adı altında ölümü lütfen savunmayın . Bize faydası olmayan her şeyi öldürelim mi o zaman ? Ben de bir anneyim ben de evladımı güvenle sokağa göndermek isterim elbette ama bizler çocuklarımıza sevgiyi , güçsüzü korumayı öğreteceğiz . İşine yaramayanı öldür , sana zarar verme potansiyeli olanı öldür gibi düşünceler bizim hayatımızda olmamalı Bedel ödemesi gereken sorumlulardır .Belki bir gün bir barınağı gezerseniz , size nasıl çaresizce baktıklarını görürseniz düşünceleriniz değişir.