mavisimbebek33 smyya1 kara kuvvetleri mi oluyor tam anlayamadım. Biz jandarmayız. Eş götürülmeyen yer 5.bölge diye bir yer oluyor o da eşli olanlara maks 6ay oluyormuş
smyya1 mavisimbebek33 kara kuvvetleri canım bizimki sıkıntı ya jandarmalar bizden rahat diye biliyorum çünkü karakol da duruyorlar ilçe de olsa gidiyorsunuz yani ama uzman sözleşmeli er veya astsubaylar daha sıkıntılı Suriye’ye kuzey ırağa üst bölgelerine gidiyorlar biz mecburen gidemiyoruz
mavisimbebek33 smyya1 anladım canım. Allah size de yardım etsin. Benimde eşim haziran 30 da 6 aylık Suriye görevine gidecek. Jandarma da sadece Suriye oluyor. O da 6 aylık. Zır bir süreç de beni bekliyor. 😒
Sadekahve_ smyya1 bir ara 17 si dediler umutlandım, şimdi de 24 diye bir duyum geldi bilemiyorum yani her kafadan bir ses çıkıyor 😐
smyya1 Sadekahve_ hakkımızda hayırlısı olsun canım ya inşallah hepimizin tayinleri bir an önce en hayırlı şekilde açıklanır
hallooo Sadekahve_ supriz bir sekilde gene hic umulmadik zaman belli oluyor..bize dediler bi ara mayis 20 mayis 26 mayis son taaa haziran 10 da belli olmustu..temuz 12 iliski kesimiydi..
smyya1 mavisimbebek33 kız şükret biz 2 senedir ayrıyız 😂 oğlum doğdu gitmişti 2 yaşına girecek 3 defa gördü sen düşün artık
mavisimbebek33 smyya1 öyle de kendi evimde kalsam sıkıntı yok. Kayınvalidemlere gideceğim. Zaten doğuma iki ay kala gittim. 40 ım çıkana kadar kaldım. Oğlum 9 aylık olcak. Hep oradayız gibi. İstanbuldayız biz. Bu süreçte bende köyde kalacağım maalesef
hayat38 smyya1 smyya1 merhaba canım benim esimde kara kuuvetlerinde uzman bizde 5 yillik batidan doğuya gitcez bu hafta aciklanir diyorlar ama bolon haberde olabilir siz batidan nerleri yazdiniz biz igdir van mardin hatay yazdik hakkimizda hayirlisi olsun hepimizin
smyya1 hayat38 Konya Isparta Gaziantep birde Ankara Şereflikoçhisar yazdık Gaziantep’i istiyoruz yakın diye hakkımızda hayırlısı olsun
smyya1 mavisimbebek33 benimde evim yok ama annemlerde kalıyorum kayınvalidemlere de gittiğim oldu da o çalıştığı için annemde kalıyorum
smyya1 mavisimbebek33 6 ay hemen geçer canım biz 2 yılı bitirdik şükür ne zaman geçti diyoruz inanki zorlandık ama bi şekilde geçiyor ya
smyya1 Birbalannesi09 başına gelince dayanılıyor canım eşimi seviyorum bizim için orda çalışıyor oda istemez ama elinde olan bişey değil inanki
eceee2 smyya1 hakkınızda hayirlisi benimki denizci her tayin zamani yüreğim ağzımda sefer tayini oldu mu olacak mı diye…vatan görevi ne yaparsin
mavisimbebek33 smyya1 umarım 😢o kadar oraya gitmek istemiyorum ki eşimle ayrı kalacağımızı düşünemiyorum bile
Birbalannesi09 smyya1 biliyorum tabiki düşünsene evleniyosunuz birbirinize kavuşmak için daha çok ayrı kaliyorsunuz bu sefer
Ardenaden smyya1 😀siz uuuyun yine bu askeriyenin isine belki olmuyor bizde dilekce verdik saglik durumundan dolayi gtmemk icin eger cikarsa bizim supriz olucak🙄