Baklavanida bence siz babam diyerek eşinize sarılmayın, bu daha fazla kafa karışıklığı yaratabilir. Kızımın babası diye sarılabilirsiniz. Bir de normal bir süreç olduğunu düşünüyorum, dede demek daha kolayına geliyordur. Benim kızım ilk baba diye seslenmeyi öğrendi, 1-2 ay hepimize baba dedi😅 zamanla düzelecektir