Ya adam artık delirecek gerçekten beni dede ettin diyo 😅
Canı isterse baba diyo kıızm bunu babana götür dediğimde götürüyor ne bileyim hadi babana git dediğimde babasına gidiyor bunlar onun baba olduğunu bildiğini göstermez mi🥺
Ama işten geliyor mesela dedeeee diye boynuna atlıyor dışarıda görsün dede diye sesleniyor evde duvarda aslılı tabloda fotoğrafımıza aaa dede diyor baba demeyor adama 🥺
Hani kelimesi de var anne baba dede kuş kedi köpek gel git ver al aç kapa gibi gibi kelimesi olmasa sadece dede demeyi biliyor diyeceğim nasıl alışır sizce babasına baba demeye
Bu arada ben babammm canım babam diye eşime sarılıyorum öpüyorum o dede dede diye geliyo