kekdj Oğlum 9 günlükken çekilmişti. O zamanlar oğlum memeye geçtiği an uyuyordu zaten, o şekilde çekildi. Bildiğim kadarıyla ya uyku saatine denk getiriliyor ya da ilaçla uyutuluyor, o konu hakkında net bir bilgim yok maalesef. Biz özel hastaneden araştırma hastanesine sevk edilmiştik, özeldeki doktorumuzun arkadaşıydı gayet güzel ilgilenmiştiler sağolsunlar. Benim yaşadığım yerde her hastanede EEG çekilmiyordu, çekilen hastanelerde de 2 3 hafta ya da 2 ay sonraya falan gün veriyorlardı ve sonuçlar hemen çıkmıyordu. Sağolsun daha o gün çekildiği gibi doktorumuz direk raporlamıştı