Tatlican asla vermem cunki 1 villa alicam die arsama kac yabanci girecek, imkani yaratir kndi zewkime ew yapar paşalar gbi arsamda tek yaşarm. Bizim 4 tane war en küçügü 10.000 m² hepsi imara açık ama kesnlikle verme tarafi degiliz..bisuru yabnci grecek icine muteeahht kim blir kme satacak arap filan hic gerrk yok paşalar gbi tek basima kkca alanim.tertemiz bana kalır…