efsacan annesiaslanannesi anne olmak zor ama dünyanın da en güzel şeyi 😊 evlatlarımız için Rabbim hep herseyin hayırlısını kolaylığını nasip etsin sağlıkla büyüsün inşallah bebeklerimiz ..amin🤲🥹
gizemalkan sugarmomy merhaba sizde de mi mama yerken sancı vardı ne kadar sürede geçti benim bebeğimde öyle alerji maması kullanıyoruz Evolviya nın ama geçmedi ne zamangeçer