esshn sugarmomy Kaka yapamaması ile ilgili bugün doktoruna danıştım artık kendi bağırsak düzeni oluşuyor karında şişlik, ağrı, bebekte huzursuzluk, kakanın kıvamında bir sorun yoksa her şey yolunda demektir dedi. 🙏🏻
annesiaslanannesi sugarmomy bizim hiç gaz problemimiz olmadı şimdiye kadar sanırım şimdi başladı. Diyet yapmaya çalışıyorum süt ve süt ürünleri yumurta yemiyorum çok zorlanıyorum bu sorun bizde diyetten sonra başladı diyet yapma sebebim kırmızı yanaklar ve kakada kandı 🥹 huzursuzluk yoktu hiç diyetten sonra huzursuzluk başladı. Belkide 4. Ay atağıdır. İnternette atak haftası hesaplama yazdım hesapladım ataktan çıkmaya 26 gün var yazıyordu bayılacaktımnmm
sugarmomy annesiaslanannesi kakada kan ve egzama zaten alerji için en önemli belirtiler . Bizde bunlar yok popoda pişik hırıltı mukuslu kakamız var. Ve gündüzleri uyumuyor ne yazıkkı bırakınca kalkıyor hala. Bebeğim beni emerken karın ağrısı travma yarattığı için emmeyi bıraktı.. artık emmiyor. Yaklaşık 2 haftadır Sadece alerji maması içiyor…
sugarmomy annesiaslanannesi inşallah çoklu besin alerjisi değildir ya.. yada diyetinizde kaçak mı var acaba?
annesiaslanannesi esshn inşallah yaparlar sabah zorlanmadan kaynaklı çok az gelmiş bizim ama çok az 🥹 inşallah bugün bekliyorum dua ediyorum nolur yani ben bebeğimden daha huzursuz oluyorum yolunda gitmeyince🥹
esshn annesiaslanannesi benimki bugün yaptı inşallah sizinki de yapar gerçekten ben ondan daha çok rahatladım. Siz de masaj yapın gün içinde sık sık belki yardımcı olur 🥲
Mnktrtaaa sugarmomy aynı durumdayız çoklu gıda alerjisine dikkat edin benimde süt dediler herşeye alerjisi çıktı oda rahatsız eder belki sıkı diyetle memeye döner tabi istiyorsanız mamaya nasıl alıştı ne kullandınız neocate denedik denemez olaydık şimdi sürekli sağım yapıyorum
gizemalkan sugarmomy merhaba sizde de mi mama yerken sancı vardı ne kadar sürede geçti benim bebeğimde öyle alerji maması kullanıyoruz Evolviya nın ama geçmedi ne zamangeçer
sugarmomy Mnktrtaaa ben şuan diyet yapmıyorum zaten diyetten sonra sütüm iyice gitti neye alerjisi olduğu çıkmadığı için herşeyi kestim domates salça paketli gıda vs. Bu sefer yiyecek bişey kalmadı😀 sütüm gitti de gitti.. zaten emerken kıyameti koparıyordu bebeğim travma oluşmuştu artık onda. Neocate bnde denedim bebeğimi mahvetti gazını on kat arttırdı diyebilirim. Aptamilin alerji mamasını aldım oda aynı mahvetti ve kahverengi ishal oldu . Şuan evolvia rp1 kullanıyorum bi sıkıntı olmadı gaz ve kakayla ilgli şükür. Vanilya şurubu kullanyorum mamada. Bide vanilya çubğu aldım mama kutusuna koyuyorum koku yayıyor kutu içerisine
annesiaslanannesi esshn hala yapmadı 🥹 sizin adınıza çok sevindim sanırım zeytinyağı ve kulak çubuğu ile uyarmak zorunda kalıcam🥹
sugarmomy esshn çok sevindim♥️🙏🏻 kakada mukus şiddetli gaz , egzama, hırıltı , kanlı kaka vs bunlar yoksa hiç sorun yok. büyüdükçe geçecek inşallah annesi♥️
feyzsali Bende yarın doktora götürmeyi düşünüyorum aynı sorun bizde de var 2 aylık bebegim 10 günü buluyor ikiniyor ama yapmiyor gazini çıkartıyor sadece acile goturunce fitille yaptiriyolar kendisi yapamıyor çözüm bulamadım bir türlü
efsacan esshn Oluyor valla bizimki oldu yine bu ikinci gündür yapmadi zeytinyagi verdim inşallah yapar çok huysuzlaniyor
annesiaslanannesi efsacan dün gece yaptı sabah bir daha yaptı öğlenden sonra birdaha yaptı ve rahatladı çooook şükür ki hiç müdahalede bulunmadım ama mahvoldum 🥹 fiziksel yorgunluk hiçbir şey mental yorgunluğun yanında
efsacan annesiaslanannesi maşallah çok şükür canım sevindm :) bebeklerimiz kaka yapınca bizde rahatlıyoruz valla :)
annesiaslanannesi efsacan yani afedersiniz kendim yapınca böyle rahatlamıyorum😅 annelik delilik diye boşuna demiyorlar gerçekten ☺️
efsacan annesiaslanannesi anne olmak zor ama dünyanın da en güzel şeyi 😊 evlatlarımız için Rabbim hep herseyin hayırlısını kolaylığını nasip etsin sağlıkla büyüsün inşallah bebeklerimiz ..amin🤲🥹