duris yok malesef hala aynı yemiyor ek gıdaya 4. Ayda başlamak zorunda kaldık doktorumuz öyle uygun gördü gelişimi durduğu için şuan ek gıdayıda yemiyor sadece meyve yenek istiyor meyveyide ben vermiyorum sürekli olarak vücüdüna şeker yüklemesi yapmasın ve çok fazla meyve yerse ilerde hiçbir sebzeyi yemez tatsız geleceği için yarın kontrole gidicez bakalım nasıl bir yol izlicez