Ygmr124 3 aylık kızım var 1 aylıkken meme reddi oldu daha sonradan da süt alerjisi çıktı mamayla besleniyor 2 gündür hiçbirşey yemiyor ağzına sürmüyo doktor kontrolünde kaşık mama bile denedim ama yok malesef ağzına sürmüyor karnı aç olduğu için uyumuyor sabah 11 de azcık yedi onun dışında saat akşam 21.00 oldu bir türlü birşey yediremiyorum daha önceden 3 kere mama değişikliği vs yaptım mamala ilgili değil kafayı yemek üzereyim gazı kakası falan yok aventt biberon kullanıyorum kaşıkla vermeyi denedim yok ne hikmetse yemiyor doktor kontrolunda mamaya pekmez koy dedi öyle dene dedi bazen içiyor ama inadı tuttuğu zaman ağzına almıyo kesinlikle ne yapmalıyım Allah aşkına bir akıl verin oturup sinirden ağlıcam
aslananne27 Ygmr124 gecici bi dönem canım sabret 4. Ay atagına gırmıstır ıstahsızlık ve reddetme oluyor bende o dönemde yasadım kaç şişe mama döktüm 🫣🫣🫣içmiyor sınırden aglardım bizim 1 ay sürdü sonra duzelmişti şimdide 2 yaşında 2 yaş sendromundan dolayı reddetmeler başladı 🫣 her ayın yaşın zorluğu var valla
evahll Ygmr124 bizde de oldu ben şöyle yendm kucakta flan asla yemiyordu, geziniyordum bazen kabul ediyor bazen etmiyordu, anakucağıns koyup hafif sallayarak önğne ilgisini çekeceği bir şeyler getirip sallamaya başladm o zman mamayı da içti
bahardg Ygmr124 benimde öyleydi 1 buçuk hafta sürdü sadece uyuduğunda veriyordum uyanıkken asla almıyordu şu an düzelmeye başladı bundan dolayı doktor ek gıdaya geçirdi yavaştan zaten 4 buçuk aylık bu seferde farklı huzursuzluğu var diş mi gaz mı onun takibindeyim 🤦🏻♀️
Ygmr124 aslananne27 vallahi kafayı yicem artık ne yapacağımıza bilmiyorum inşallah biran önce geçer gider
balcocukkk Ygmr124 aynı dertteyim 2ay aşısından sonra başladı şuna 4aylık hâlâ devam ediyor 150 içen bebeğim 60zor içiyor napıcam çıldırıyorum artık
oguzzzz Uykuluyken vermeyi denediniz mi benim bebeğim de bazen inat ediyor uykulu çok güzel içiyor ama
Cigdem61 balcocukkk ek gıda alımı nasıl peki seviyor mu kaç saatte bir besleniyor acaba ? Benim oğlumda 7 aylık ve 3.5 ayından beri savaş halindeyiz ek gıda da çok istekli değil mama içimi iyice düştü uykuda veriyordum ama artık uykuda bile almıyor.
gamzes-26 Benim kız 6. Ayda yaptı bunu doktor en son az bir şeker at dedi 2 gün öyle içti sonra kestik şekeri zaten minyondu iyice kilodan düşecek diye çok üzulmüştüm 1 ay çabalamıştım çok zor bir süreç
balcocukkk Cigdem61 şöyle söyleyim tam düzeliyor diş başlıyor bidaha bozuluyor yani ek gıda bazen hiç istemiyor diş yüzünden bazen yiyor belirli bi düzeni yok belki sizinkide diş çıkarıyor olabilir
Ygmr124 Cigdem61 yok malesef şuan ek gıdayıda almıyo tek yediği şey meyve doktorum bana eğer meyve yiyorsa mamayı meyvenin suyuyla hazırla demişti öyle yaptım biraz içti öyle
Cigdem61 balcocukkk diş sancıları başlamıştır elbette ama mamada kabul etmemesi beni çok zorluyor:( 4-5 saat geçiyor içtiği mama 90 cc falan uyurken 150 içiyordu mesela uykuda besliyordum şimdi onuda 90-120 arası bırakıyor:(
Cigdem61 balcocukkk en azından düzenli ek gıda yiyorsa toktur belkide. Ay biran önce sağlıkla büyüseler çok zor bir durum:(
balcocukkk Cigdem61 düzenli de değildi daha 6ayına yeni gircek yeni alışıyor inşallah bi an önce düzelirler