Birdunyabircennetannesi tabi kii. En basit ek gıda. İlk oğlumda günde kaç çeşit yemek yapıp yesin diye peşinde dolandırdım 😭 asla yemezdi ki hâlâ yemiyor 5 yaşına girecek Haziran da🥴🥴 küçüğe ilk tadımlar sonrası kendim ne yediysem onu yedirdim. Şuan 14 aylık, ne bulursa yer 😂😂😂 ilkine aşırı hassas yaklaştık, aman düşmesin aman ağlamasın. Narin bi kelebek oldu 😂😂 2. Allah’a emanet, tabi ki riskli şeylerden hep uzak tuttum gözüm üzerinizde ama telaş yapmadım, tırmanıyorsa tırmanmasına izin verdim. Merdiven çıkacaksa bıraktım çıksın diye arkasında olarak. Düşüyor tabi ki düştüğü gibi kalkar güler. Korkusuz değişik bi çocuk oldu bu da 😂😂😂 tecrübe herşey demek gerçekten ama her çocukta o kadar farklı ki tecrübeli oluşun hiç bi işe yaramadığı zamanlarda oluyor. Sadece anneliğin o telaşlı hali kalmıyor insanda bence o yüzdende çocuk daha rahat oluyor ☺️☺️