Tek çocuğu olan kişiler alınmasın elbet istisnalar vardır ama benim gördüğüm bütün tek çocuklar hırçın, paylaşmayı bilmeyen, hep “ben” demeye alışmış çocuklar oluyor. Neden çünkü evin,ailenin,anne babanın tek öznesi o. Her şey ona alınıyor, hiçbir şeyi paylaşmasına gerek kalmıyor. Hatta yanına bir çocuk gelince oyun oynamakta bile zorlanıyorlar. Kreş ortamı ile ev ortamı farklı. Kreşe gidip sosyalleşse bile kardeş farklı bir şey.