atesarp 1 yaşında ve hiç emzik emmedi
atesarp benim kızımda 6 18 i kabul etmedi ve 7.ayi daemzigi bıraktı o yuzden
atesarp benimkide öyleydi uykulu zamanında verdim tuttu şimdi emiyor
mthnannsi bende o sekilde denicem tesekkur ederim