DurubebekElif
Ben 8 de uyanınca bazen geceden yorgunsa belli ediyor yine iki uyku yapıyoruz ilki 10:30 en geç 12 de kaldırıyorum kalkmazsa. İkinci uyku da 3:30 da oluyor bir de bu şekilde dene belki uyum sağlar. Mesela ilk uykudan 1 saatten önce kalktiysa eğer uykusu varsa döndürüyorum ama baktım uğraştığım halde uyumuyorsa çok zorlamıyorum ama ikinciyi yine aynı saatte yapıyorum öne çekmiyorum böyle böyle düzene biniyor hani erken kalktı saatinden önce uyutayım yapmıyorum. Tabi çok ağlar illa uyumak ister o zaman uyuturum ama yapmiyot onu genelde oyunla vs oyaliyorum