bsra_x DurubebekElif bende bekliyim burda henüz nasıl yapacağımı bilmiyorum sabahları 6 da uyanıyo akşamları ne zaman isterse o zaman uyuyo bi düzenimiz yok valla
Ceys DurubebekElif 9-9 buçuk arası uyuyor sabah 9 a doğru kalkıyor. Tek uyku yapıyoruz 1 de yatıp 3-3bucuk gibi kalkıyor. 14 aylik
Anne980 DurubebekElif takviye olarak vitamin veriyor musunuz çocuğa bizim doktor herşeyi kesti bir şiphryr düştüm
DurubebekElif Ceys dün tek uyku sinysli aldım gibi oldu uyuttum ama yarım saat içinde geri uyandı Gece uykusuna o yüzden çok erken gitti çok zorlandı gece boyunca çünkü vücudu çok yorgundu
uykumvaarr 1 yaş, akşam 8:30-9 civarı yatıyor sabah 7de kalkıyor gündüz 2 uyku yapıyor 2-3 saat toplam, akşam son uykusuna göre düzeni değişiyor
bsra_x uykumvaarr 2 uyku yetmiyo bize uyumayınca kıyamet kopuyo gece çok uyanıyo ama ondan mı bilmiyorum nasıl 2 uykuya düşürcem
Ceys DurubebekElif Bir kaç gün böyle zorluyor alışana kadar bazen erken kalkınca çift uyku yapıyorduk ama en son baktım erken kalktığı halde ilk uykusunu yapmadı teke geçtik şimdi böyle devam ediyor. İlk zamanlar bir tek bir çift yaptığı oluyordu sonra alıştı teke.
uykumvaarr bsra_x uyku aralarını açın biraz oyalayın akşam yatış saatine yakın da yatırmayın mesela akşam 4ten sonra daha uyutmayın
uykumvaarr bsra_x benim kızım da 6da ya da 7de kalkar 2 uykudan fazla yaparsanız akşam geç yatar ve gece çok sık uyanır. İlk uykusunu 1.30-2 saat yapar ikinci uykusunu da 1 saat yapar
Ceys DurubebekElif 4 - 4 buçuk saat sonra mesela bu sabah erken kalktı 7 gibi o yüzden 2 uyku yapacak. 2 uyku yapacağı zaman da en geç 4 buçukta tamamen bitmiş olacak şekilde ayarlamaya çalışıyorum bazen ekstrem durumlar oluyor. O zaman 5 buçuk gibi bitiriyoruz son uykuyu.
DurubebekElif Ceys benim bebeğimde 7 de uyandı 11 de öğle uykusuna yattı ilk defa 2 saat uyudu 1 de uyandı yani bu saat oldu hala uyutamadım
Ceys DurubebekElif ben 11 e kadar bekletmiyorum benim ki 10 da uyudu 11 buckta kaldırdım ikinciyi de 3 buçukta yaptı. 11 de uyutursam çok arada kalıyor kalkış 12 buçuk oluyor bu sefer ikinci geç olmuş oluyor.
DurubebekElif Anne980 şu anda probiyotik dışında birşey kullanmıyorum tahlil sonuçlarına göre mi kesti