guvenrabiatr oğlum 6 aylıkken kendi adını söyledi ilk hala da yabancı bi ortama girelim bağırarak söylüyor adını sürekli. Şuan 9 buçuk aylık düzeltilmiş 7 aylık anne baba dede ege diyor ama dedeyi nadir diyor ve ege dışındakileri bilinçsiz söylüyor tabi