helenistikbazalika 153s34 dream ın hangi modeli var sizde acaba ? Bende almak istiyorum ama bir sorunla karşılaştınız mı ? Memnun musunuz önerir misiniz ? Ya dyson yada dream alacağım
153s34 helenistikbazalika R20 modeli. Hayir bi sorunla karsilasmadik halâ. Sarji hc btmiyor inanin. Supurmesi aşiri keyfli oldugu icin surekli acasiniz geliyor, surekli actignz icin de ev kirlenmiyor 😂 e sarjda btmiyor hemen supuruyorsunuz cnku 😂 he sadece aparatlarini takip cikarirken zorlaniyorum biraz neden blmiyorumm onun dsinda hcbi skinti yok. Cok memnunuz eşimde bende.
Laviestnul MelekTF ben dyson v12 düşünüyordum, baya araştırdım çekiş gücü ile philipsin ki aynıydı ben de o kadar paraya v12 almak yerine philips speed pro max 7000 serisinden aldım. Gayet memnunum hele ki küçük bebeğimle elim ayağım oldu. Ayrıca eşim de dyson almak istemedi o yüzden de çok zorlamadım
uzuntulubyn69 Valla ben öyle Dyson falan almadım o kadar parayı o makineye de vermem 2 yıllık evliyim Evliliğimin ilk senesinde bimden fakirin dik süpürgesini aldım memnunum gayette güzel çekiyor birde bekonun torbasız toz hazneli süpürgesi var onu kullanıyorum yetiyor bence aşırı pahalı bişey almaya gerek yok herkesin kendi fikri🤷♀️
Laviestnul MelekTF valla bi sorun sıkıntı olmadı cam ve inşaat pisliği çekmiyorum tabi ki tıkamasın sorun olmasın diye, dyson da kendisi öyle diyor bu arada o ikisi yasak yani
tazebiranne_ MelekTF şöyle yapabilirsiniz v12 alırsınız media markt zip kredisi ile üç takside bölüyor
MelekTF tazebiranne_ erzurumda media markt a bakacaktım v12 ye, ama siparişle getiriyoruz dediler teşhirde yokmuş, şimdi taşınma işlerimiz var, araba almaya niyetliyiz, süpürge işini biraz rafa kaldırdık, nasip kısmet bakalım 🙃
Ayse361 MelekTF Dyson v12 aldım 2 hafta olucak o kadar memnunumkş öncesinde Arçelik vardı ama fasa fiso yani hatta görümcem 17 bin TL ye Arnica nın dşk süpürgesini almış onada dedim o kadar para ona vereme kadar üzerine biraz daha ekleyip Dyson v11 yada v12 alırdın dedim benşmkini gördü keşke bende bundan alsaydın ben çok pahalıya aldım bu daha iyi çekiyormuş dedi
Ayse361 D_deniz valla ben kendi adıma söyliyim bi şarjla bütün evi koltuk altları halılar halıları kaldırıp parkeleri süpürüyorum yetiyor evimde 120 Mt2 yeter yani en yüksekte çalıştırıyorum otomatik te çalıştırıyorum kendisi zemine göre ayarlıyor hızını bencede diğer amrkalara o kadar para vermektense biraz daha ekleyip kalitelisini almak daha mantıklı