Bebekli1iiii 3 gün süpürmek miii 😯 şarjı epey iddalı o zaman, philips ilk zamanlar süper sonradan çekişi azalıyor orası burası kırılıyor, büyük süpürgem philips hala memnunum çoğu süpürgeye göre çok iyi ama işte kronik sorunları oluyor illa, bulunduğum şehirde dyson inceleyebileceğim bi teknoloji market yok, bosch a bakıcam, ama dyson da çok öneren oldu şehir dışı yapıyoruz ayda bir dysona da bş bakıcam sanırım, aşırı övüldü ikisini kıyaslamak istiyorum, hangisi olursa olsun az para değiller ve açıkcası alıp pişman olmak neden aldık demek istemiyorum o yüzden önerileri dikkate alıp dysona da bi bakcam gidince