alnsra10 pazartesi günü oldum bugün 6. Günüm. Çarşamba günü tamponları çıkardı doktor salı da alçı çıkacakmış. Tampon çıkarken acımadı.
Hastaneden eve geldiğimden beri verilen ilaçları kullanıyrum 2. Ve 3. Gün en kötü günümdü başım çok ağrıyodu yani tek olsam sorun olmazdı belki ama çocukla zor her ses tahammül edilemezdi. Bir de burnu sabah akşam yıkıyorum ama hala tam açılmadı yıkadıkça 4-5 saat açık kalıyır nefes alabiliyorum sonra noluyosa bi tıkanıyo asla nefes alamıyorum akşam da yatmaya yakın yıkıuorum ki uyurken biraz nefes alabileyim diye çünkü sabaha karşı yine tıkandığı için ağzımdan nefes alıyorum. Bir de ağızdan aldıpım için mi bilmiyorım geceleri öksürük krizi geliyor uyutmuyor. Sizin süreç nasıldı bu şekilde mi oldu tam olarak yani nefes alma durumu tıkanma durumu nasıl. İlaçlar sabah akşam genelde