alnsra10 şu an aynen bende aynı durumdayım yani burnum kırık bir tarafı et dolu kapalı burnum resmen yamuk yani orta kısmından😁 ben 2011 de ameliyat oldum ama yarısını aldılar yeniledi şu an kızım 2 yaşında hala bana çok bağlı o yüzden gidip de ameliyat olmaya korkuyorum🤦🏻♀️ peki siz şu an oldunuz görünüşü düzeldi mi estetik ile birlikte yapılıyor sanırım yani normal duruşunu çevriliyor ve özelde mi yaptınız yoksa devlet hastanesi mi?