Anonim__ tamamen işine geldiği gibi biri. Aslında uzunca yazarım ama gerek yok. İlk doğumda sürecimin tadını çıkartamadım. 8 ay çok iyiydi 9.ayda sezaryen istemediğimizi söyleyip normal doğuma diretince kadın resmen eşimle bana gıcık oldu. Doğum sonrası muayeneye gidince de 5 karış suratla prosedür gereği söylemesi gerekenleri söyledi bebeğe bakmadı bile 😄 evime yakın olduğu için tercih etmiştim ama malesef keşke etmeseydim dedirtti