Arkadaşlar merhaba. Daha yeni 40 ım çıktı ve muayene olmam gerekiyor fakat doğum yaptığım doktordan hiç memnun ayrılmadığım için kesinlikle değiştirmek istiyorum. Medicabil haricinde bir hastanede olan, sezaryen diye diretmeyen kadın doğum doktoru önerilerinize ihtiyacım var :)