welcometomylife Kızlar adetim 2 hafta gecikti ama doğumdan sonra çok düzensizdi zaten. Gebelik testi yaptım pozitif çıktı. Yanlış kullanmış olabilir miyim? Sadece 9 saniye diyordu ama ben kronometre kullanmadım daha fazla tutmuş olabilirim. Fikri olan var mı ?
Minnospanda welcometomylife ne kadar fazla tutarsanız tutun yoksa yoktur. Olduğu için pozitif çıkmıştır hamilesiniz büyük bı ihtimal
1sirinannesi welcometomylife Bende 2 hafta geciktim bu hafta test yaptım, iki kırmızı çizgi çıktı, doktora gittim kesesi vardı, sizinde mi kıpkırmızı
cimcime1018 welcometomylife Hamilesiniz anlattiginiza göre. Varsa kaç saniye tutarsan tut iki çizgi çıkar zaten hemen
welcometomylife Elfgrn yapar yapmaz kızarmaya başladı şimdi de kıpkırmızı ama uzun süre tuttum ben ondan mı oldu acaba bir de dik tuttum yanlışlıkla emici bölge üstte kalacak şekilde sonra okudum kağıtta asla böyle tutmayın yazıyormuş
welcometomylife 1sirinannesi offf benim bebeğim daha 8 aylık ve yeni yeni acemiliği atmışken bu haber bizi biraz gerdi. İlişkiden hemen sonra ella kullanmıştım. O beni normalden 1 hafta ileri atar. Şuan normal olmam gereken zamandan 2 hafta geçti. Tekrar test alayım diyorum eşime bu bilgi hayatımızda neyi değiştirecek ki boşver diyor 🫤 sonuçta müdahale edemeyeceğiz ve olmuşsa olmuştur dedi 🤔
Elfgrn welcometomylife 2. Çizgi hemen çıktıysa hamilesiniz fotoğraf atabilirseniz daha iyi anlaşılır testiniz https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz
1sirinannesi welcometomylife Varsa yapacak bir şey yok canım nasip üzülme ilk bebeğin küçük ama birlikte büyüyecekler arkadaş gibi olacaklar öyle düşün. ☺
cimcime1018 welcometomylife Emiyo sonuçta bence durus sekliyle alakası olmaz. Pazartesi bı kan verin 🥲
welcometomylife Elfgrn Teşekkürler sonunda öğrendim buraya fotoğraf yüklemeyi 😂 Gelelim esas konuya 🥲
biraslananasi welcometomylife hamilesiniz. Belirgin çıktıysa çizgi Beta HCG değeriniz epey yükselmiş demektir belki kese bile görünür. Ben ilk test yaptığım da belli belirsiz görmüştüm çift çizgiyi emin olmamıştım ama kan testinde 300 çıktı Beta hcg. Sizin daha da yüksektir muhtemelen
Elfgrn welcometomylife Net hamilesin bu kadar net çıkması ya imkansız kan ver mutlaka o şekilde tam netleşir ama bu testte hamilesin hani silik olsa derdim yanlış gösterme ihtimali var testlerin öyledir ama bunun yanlış çıkma ihtimali çok Cok düşük
Ecekus_mom Hamile olma ihtimaliniz çok yüksek, ben hamilelik testi yaptığımda anında çift çizgi çıkmıştı ve doğruydu. Olmasaydı direkt tek çizgi olarak kalırdı. Siz yine de kan verin bizleri de haberdar edin 🌸
welcometomylife Ecekus_mom vallaha mı 😂 1.5 yaş araları olacak ben şimdiden kardeş kitapları okuyayım bari napayım 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Ecekus_mom welcometomylife test bebiş var dese de sen yine de keseni gör, kalp atışını duy da öyle başla bir şeylere 😅