canan6668 yorumunu yeni gördüm canım. Çok teşekkür ederim sorduğun için. Biz kardeşlerim ile olayın şokunu atlattık ama babam hala ağlıyor. Evde yemek yapmayı kimse bilmiyor o da ayrı sorun. Ben 2 ay kalıyorum ama kızım okula başlayacak illa ki evime dönmem gerekiyor ağustos sonunda. Babam zaten kalp hastası , 2 defa ameliyat oldu sanırım onu da böyle kaybedeceğiz. Öyle çok üzülüyorum ki onun için 😔