mogz bu gün başka bir cerraha götürdüm labial yapışıklık yok dedi o şişen yeride kabızlıktan dolayı deri sarkması olmuş dedi o önemli birşey değil dedi araştırma hastanesine götürün orada ilaçlı röntgen çeksinler bağırsaklarına baksınlar bu kadar uzun süre kabız olması normal değil bağırsakta sıkıntı vardır dedi korkuyorum inşallah kötü birşey çıkmaz dualarınızda kızımada yer verirmisiniz adı asel şimdiden teşekkür ederim Rabbim bütün yavrularımıza şifa versin onları bize bağışlasın 😔🤲