Degerlim masaj çok çare değil gibi doktor muayene sırasında eliyle ayırdı bir kısmını benden onay almadan, sinirlendim onay almadınız bu işlemi yapmak için diye o da zararlarını anlattı sonra sürekli yapılacağını bu işlemin tekrar edeceğini söyledi ama çocuğun aklı erince bu acıya dayanamaz hale gelecek ve travma oluşacak bundan dolayı çok üzgünüm öyle duruyor yarı yapışık şekilde çişini yapıyor müdahale ettirmedim idrar tahlili yaptıramıyorum idrar torbası takıldığı zaman yapmıyor muhtemelen idrar yollarında sıkıntı var çünkü çiş yaparken titreme oluyor 🥹