sscan40 aybarsmom34 biraz kahve ağırlıklı görünüyor ama daha çok minik gittikçe biraz daha açılıp ela olabilir gibi 🥰
aybarsmom34 sscan40 Evet daha çok minik 🫶🏻😂 önce tabiki sağlık orası ayrı ama eşimin gözleri yeşil. İnşallah bebeğiminkide yeşile döner 😂😂
sscan40 alin12_ Oyy maşallah 🧿 Maninin de birçok tonu var ya sanki. O yüzden bazen yeşil renkler bile mavi gibi görünüyor
alin12_ sscan40 sagol canım 😍🙏evet dogru. Gri gibi mavi renkler dr mevcut. Kıyafete göre mavi olan göz renkleri de 😍sizinki çok güzel bir yeşil olacakmış gibime geliyor 😍açık yeşil tonlarında 👌🥰
sscan40 Rumiersn benim de mavi eşimin bal rengi gözleri o yüzden yeşil olacak herhalde ama bala da dönebilir😂
Tambirmom sscan40 bende hala çözemedim oğlumun gözlerini ışıkta farklı gözüküyor yeşil gibi bazıları bal rengi diyor ama sanırım ela olacak
eylulcakir emilia oğlumun göz rengi de böyle elaymış bu ben de burada sordum da ela dediler evde karanlık bir havada böyle Dışarıda yemyeşil duruyor
emilia eylulcakir Ela değil ki yeşil bu bildiğin. Maşallah bence cok güzel göz renkleri bizimkilerin. 🧡🧡
sscan40 eylulcakir oyy maşallah 🧿 pek güzel bizimki de yeşile döndü koyu maviydi lacivertti bildiğin yeşil oldu gibi aetık elaya mı döner bilmiyorum 😊
sscan40 eylulcakir https://mutluresim.com/images/2024/05/22/z2jdt9.jpg](https://) 4 buçuk aylık hala dışarıda böyle evde de bir tık koyu ama elaya mı döner yeşil mi bilemedim 😊
eylulcakir emilia maşallah iksine de🩵 ben de çok beğeniyorum yeşil zeytine benzetiyorum bazen zeytinim diyorum 🥰🥰