Madamehappyyyyy büyük oğlum 10.5 aylıkken hastahanede yattı 10 gün. Bronşit olmuştu. Herşeyi yiyen asla yemek seçmeyen iştahlı bir çocuktu.Şuan 2 yaşında. Hastaneden sonra yeme reddi başladı 22 aylık olana kadar devam etti. 2 aydır biraz düzeldi ama hala tam olarak iştahla yiyen bir çocuk değil. İnşallah bu sefer aynı şeyleri yaşamam.Uykusuzluk, mızmızlık hepsine razıyım. Ama yemeyen çocuk çok zor. Hem anne hem çocuk çok yıpranıyor