Meri-Mel amin inşallah teşekkür ederim 🙏 ne demek hastahaneler o kadar dolu ve yoğun ki %80 ı bebek ve çocuk. Devletler, şehir hastaneleri daha kötü durumda. Biz özelde yatıyoruz ama burada bile boş oda yok günü birlik tedaviye alıp geç kalınmasın diye hemen tedaviye başlıyorlar oda boşalınca hemen odaya alıyorlar