Assssjjdjdjdjsj Biz 9 aylıkken yaptırmıştık yürüyordu sürünme konusunda sıkıntı yaşamadık. 2 gün yan ya da yüz üstü yatmasın diye kolumuzda yatırdık. Ama bizim şöyle bir sıkıntımız oldu gömük pipiymiş ve sünnetten sonra sürekli yapışma olduğu için hep sıyırmak zorunda kaldık. Şu an 20 aylık hala sıyırıp kantaron yağı sürüyoruz yapışmasın diye. Çünkü yapıştıktan sonra uyuşturmadan neşterle açıyorlarmış birkaç arkadaşımın başına gelmiş olmasın diye uğraşıyoruz. Böyle olacağını bilseydim ertelerdim sünnet işini. Siz de kontrol ettirin öyle yaptırın bence