balmom59 Bir oğlum 3 yaşında, biri de 2.5 aylık. İlkini de bebekken banyoda oturarak kucağımda yıkadım, küçüğü de öyle yapıyorum. Tamamen çıplak olmayacaksınız, yıkandıktan sonra gerekirse babasına verin giydirsin, siz yıkanmaya devam edin. Bebekler bu şekilde daha az huysuzluk yapıyorlar 😊