36gunluk kızım 4gunlukken sarılık ve enfeksiyondan 9gun hastanede kaldı, ayrı kaldık eve döndüğünde ten teması iyi olacağını düşündüğümden beraber banyo giriyoruz onu bı güzel yikiyorum çok hoşuna da gidiyor ben yikanmasam da onu yıkayıp çıkıyoruz banyodan, ten tene temas için süt artimi için çok iyi birşey bence