alinduhatg Merhaba, benim bebeğim de 3 aylık ve kolik bir bebek. Gece hep geç uyuyor ve uykuları kısa. Akşam saatlerinde ağlamaları başlıyor. Ben de 40 günü iple çektim, sonra 3 aylık olunca düzelmeye başlar 4 aylık olunca rahatlarsın dediler. Sizin bebeğiniz de 4 aylık olunca neler değişti acaba? Gece uykuları uzayıp düzene girdi mi? Ağlamaları kesildi mi?