omur46 omur46 mutlaka probiyotik kullanjn. İlk 6 ay zaten kullanılması gerekıyor. Doktorunuz vermiştir gerçi. Biz bıogai kullandık. Bağırsakları rahatsız olan bebek uyumaz. Kolik demek bağırsak demek zaten 😓ilk 1.ay sonunda uyumamalar, gazlar tavan yapar. Benim bebegimde öyleydi. Sabah 5 e kadar uyutamıyorduk. Ayaklarını karnına cekip aglıyor mu? Oyleyse gazı vardır. Gaz damlası kullanmadan da düzelmez. Emziriyor musunuz? Mama mı veriyorsunuz? Oda sıcaklığına dikkat edin. Bebekler sıcagı hiç sevmiyor. Birde tavsiye eger sallanmayı seven bir bebekse hamak alabiliyorsanız, hamakta çok daha iyi uyuyorlar. Benm bebegime hamak alınca uykularımız düzene girdi. Her kıpırdadıgında hamak kendi kendine sallandıgı için uykusu acılmadan tekrar uykuya daldı. İkinci el dolapta da uygun fıyata satılıyor. Biz ikinci aya kadar gaz sorunu cektik 😞 o gaz hıc uyutmadı. O yüzden anlayabiliyorum seni 😓