biradamavisi bu zamanlarda çok normal biraz daha büyüyünce biraz daha rahatliyorsun benim kızımda öyleydi misafirlige giderdik kızlarla toplasirdik kızlar mutfakta oturmak isterdi herkesin çocuğu başka odada toplasip oynardı beni birakmadigindan bende o çocuklarla aynı odada oturup çay içerdim şimdi 5 yaşında yaklaşık 1 senedir bu durum geçti arada yine yapıyor ama oda arada gecicek yani unutma sabırlı ol