biradamavisi 2-3yaş gayet normal bu durum 3yaşında verdim kreşe bagımlılığı var ama aşırı değil Şuan 3yaş 7aylık diyeyim.Herşeyi herkesle yapıyor ama asla bensiz uyumaz,sen gelmeyecek misin diye ağlar önce,odadan çıkayım dakikasında yanıma gelir dur bende geleyim der.2dakika burda kal hemen geliyorum derim dur bir öpeyim der o da gelir gelme burda oyna dediğimde ağlamaya başlıyor,kreşte ilk 2ay seni çok özlüyorum dedi bende özlüyorum hayatım okulunu sevmiyor musun dedim seviyorum ama özlüyorum diyordu alıştıııı ağladığı günlerde oldu ama öğretmeni sarıldı sevdi koşa koşa gidiyor🙂Günde bilmem 10-15kere seni seviyorum anne der.Alışmaz diye birşey yok alışıyorlar net olmak gerek oyalamayı bilip sevgi göstermek gerek..Eşiniz götürsün gezdirsin siz olmadan,aktif olması birilerinin içinde olması ona da sizede iyi gelecektir.Hatta kardeşi doğdu 20gün benimle muhattap olmadı ona bile alıştı yavrum.şuan biri 3,5yaşında diğeri 7,5aylık bazen bende bunalıyorum dakka başı anne anne anne diyor bende bak baban burda Şuan ondan da yardım isteyebilirsin diyorum ya da babanla oyna resim yapın yapamayacağım isteklerini diyip arkamı dönüyorum tutuyorum kendimi biz anneler olarak da dayanamıyoruz tutumsuz olunca da olmuyor..Hatta herkes söylüyor kreşe gidiyor o halde bagımlılıga bak diye bende seviyorum ilgileniyorum koruyorum çocukda annesinin yanından ayrılmıyor olsun o kadar kreşte özlüyoruz birbirimizi diyorum