Aslında öyle garip ki, hamilelik düşündüğüm süreçte de araştırıyordum, bir kadının hamile kalabileceği toplamda 4 gün var diyordu doktor, spermin yumurtayı dolleyebilecegi sadece dört gün (ovulasyon günlerinden bahsediyordu.) reglim düzene girse en azından o günleri takip ederim ben de. Çok ilginç bazen çok zor olan ihtimal bazen çok kolay oluyor.