Sanırım en etkili, aman aman koruyan, emin olabileceğimiz bir korunma yöntemi yok. 14 yıl çalıştım hastane sektöründe. Her yöntemle hamile kalan gördüm net. Hatta aralarından biri tüplerini bile bağlatmış. Artık o nasıl olduysa. Galiba bu İşler nasip ve kaderle alakalı. Bir bebeğin doğacağı varsa doğar. İnsan önüne geçemez yani. Yine de tedbiri alıp takdiri Allah’a bırakıyoruz İşte. Elimizden geldiğince. Erkekler mesela prezervatif asla sevmiyor. Biz kadınlarda spiral taktırınca yaramıyor. Kiminin kanaması kesiliyor kimine çok kanama yapıyor. Tüp başlatmayı da herkes istemiyor. Mesela yaşı genç olan, ilk bebeğini doğuran kimse istemez. O açıdan oluruna bırakmak ve kalbinizden geçeni dualara dökmek en iyisi sanırım. Allah herkesin gönlüne göre versin🤲🏻