Yuzuklerin_efendisi0 aysecdr ilk evre olduğu için atlattı çok şükür, ama sonra karnında fıtık çıktı ameliyat oldu sonra yine fıtık çıktı velhasıl şimdide fıtıklarla uğraşıyoruz 🌸🌸🌸