aysecdr Kızlar afedersiniz ama bir şey soracağım. Hamileligimden beri makattan kan geliyor . Doktora da gitmedim çok utanıyorum ve korkuyorum . Ne olabilir acaba hala devam ediyor ve kanın miktarı çok arttı. Regl olmuş gibi damlıyor 😔
Gizmokzilla aysecdr ay utanmak ne demek bu ciddi bir sorun bence. Tıp camiasında bu durum asla utanılacak bir şey değil ki… Normal doğum mu yaptınız? O şekilde kan gelirken ağrı yaşıyor musunuz
elcngoktug aysecdr dogumdan sonra genelde basur oluyor sizinkide basurdur büyük ihtimalle içinde basur vardır henüz dışarı çıkmamış, çıkmaması daha iyi sizin için yada makatta çatlakda olabilir eczaneden basur kremi alın iyi gelir
Yuzuklerin_efendisi0 aysecdr Çok geçmiş olsun ama lütfen git dr’a. Annemin 5 yıl boyunca akmış bize söylemedi. Meğer kalın bağırsak kanseri olmuş. Bildiğim kadarıyla uyutuyorlar ve hiç bişey hissetmiyorsun. Mutlaka önlemini al sonrası daha büyük eziyet oluyor
Usnac4559 aysecdr makat çatlağı canım genel cerrahiye gitmelisin krem veriyorlar geçiyor ama ihmal etme ciddi birşey
aysecdr Gizmokzilla hamileligimde oldu lavaboya çıkınca çok keskin bir ağrı oluyor ve kan damlıyor çok korkuyorum.
Gizmokzilla aysecdr muhtemelen hemoroid veya makat çatlağı var. Acilen tedavisine baktırın eğer hemoroid şuan elinize gelmiyorsa içerideyse şanslısınız dışarıya çıkarsa hem çok ağrı yapar hem de rahatsız eder. Tuvalette uzun kalmayın ve çok ıkınmayın bence bir genel cerraha da randevu alın 🌸 geçmiş olsun
Gizmokzilla aysecdr alın alın hiç utanılacak bir şey yok inanın. Hiç bir şey sağlığınızdan önemli değil 🌸
53Sareninannesi Aynı sorun bende de var ne kadar gitmeyi ertelersen o kadar ciddileşir büyük ihtimalle makat çatlağı
53Sareninannesi aysecdr 1 senedir uğraşıyorum gitmediğim hastane kalmadı geçmiyor bir türlü son çare ameliyat