Ftmysf1007 benim oğlumda aynen böyleydi götürmediğim doktor kalmadı sürekli huzursuz ve ağlaktı tuhaf hareketleride vardı el çırpma gibi ne sorunu var diye bebeğim ağladıkça bende ağlıyordum evde bir saniye bile huzurumuz olmadı araştırma hastanesine götürdüm bazı bebekler sessiz bazılarıda huysuz olur normal dedi mizacı bu heralde dedim kabullendim şuan 27 aylık aynı hala huysuz aksi ağlamayı seven bi çocuk ama otizm değil ayrıca şunuda söylim abimin oğlu atipik otizmli bebekliği çok güzel geçti kimse demezdi otizmli diye 1 buçuk yaşından sonra ortaya çıktı içinizi ferah tutun her huysuz ağlayan çocuk otizmli olmuyor