DevosMom yani aynen dediğiniz gibi tabiki önceden birikim yapıyorduk ucuzdu herşey ama şuan zor. Kışın da kaldığımiz için elimizde biraz birikim vardı tabi ki. Mesela bu ay eksikleri aldık kirayı verdik oğlumun eksikleri evin eksikleri hepsini aldık elektrik su ödedik, tüp değişti toplam 8 bin gitmiş maaşi yarın bir gün alacak diğer aylardan da kalanlarla toplam bizde 5 bin var şuan yarın bir gün de 10 bin alırsa 15 olacak mesela böyle böyle gidiyor artıyor elimizde kalıyor paramız