mylittlebabbym efeninannesi4207 Allah geçiminizi kolaylaştırsın. Emeğinin karşılığını daha iyi şekilde alabileceği bir iş nasıl etsin.🖤
Simsimy defne24- Ev kira ama kendi evimizinde kirası geliyor, borç yok. Eksiye düşmüyoruz ama bazen ay sonu kredi kartına giriyoruz. Ücretsiz izinde olmasam çok daha rahat ederiz bence.
marsiyen defne24- Çift maaşken çok rahattık üç ay ücretsiz izin kullandım biraz korkuttu gözümüzü ama şimdi de rahatız yani. Gelire göre hareket edebiliyormuşuz onu görmüş olduk.
Boncuk-anne defne24- kira ödemiyoruz maaş 25-27 bandında mesaiyle değişiyor. Eksiye girmiyoruz ama her istediğimizi istediğimiz zaman alıp gezemiyoruz tabiki ama bize yetiyor.
maygirl efeninannesi4207 köyde bile 10 binle gecim zor be canım..ewin temel gderleri okadr tutuyor zaten…