Gulgok12 şu anlık ana besin kaynağı mama zaten yeterince içiyorsa sıkıntı olmaz, biz doktorumuzun yönlendirmesi ile 9. Ayda ek gıdayı 3 öğüne çıkarttık ama bazen kızım da reddediyor ek gıdayı o yüzden mecbur mama veriyorum ben de. Alışma süreci yani o yüzden normal. Ama özellikle 1 yaşından sonra gece beslenmesini kesmeniz lazım gündüz daha verimli ek gıda yiyebilmesi ve daha verimli uyuyabilmesi için