babyyyy1 prensesininannesi5838 50 cm sınır tehlikeli yani hemen hastaneye götürün gözetim altında tutar doktor
prensesininannesi5838 hunilimomy redizepol1 Laydaren babyyyy1 Tgccccmt Şükürler olsun iyimis kızlar yazdığınız için sagolun çok ağlıyordu götürdüm kırık çatlak çıkık yok annesi korkma gidebilirsiniz dedi hatta doktor kusmasi olmadı ise neden getirdiniz dedi bizde morarma ve sisme olduğundan korktuk hocam dedik içim rahatladı en azından çok sagolun
Tgccccmt Ne kadar yükseklıkten düştü sanırım 50-60 cm falansa doktora fötürülmesi gerekiyordu araştırın isterseniz.. takipli doktprunuz varsa arayarak bilgi alın
Laydaren prensesininannesi5838 Başından ayrılmamaya çalışın, Allah korusun uykusunda kusmasın etmesin. Arada bir uykusunda yoklayın, tepkilerini ölçün
Lolik prensesininannesi5838 en az 2 saat uyutmayıp gözlemle gözlerinde tuhaflık kusma vs olursa hastaneye götür yoksa gerek yok bir şey olmaz. Oğlum öyle bir kaç kez düştü şükür hiç bir şey olmadı bebekler kısa mesafede düştüğünde kolay kolay büyük darbe almıyorlar kemik yapıları ve beyni saran sıvı kütle bizimkinden farklı
prensesininannesi5838 sibelkilic şükürler olsun götürdüm biseyi yokmus kırık çatlak cikik yok dedi doktor
prensesininannesi5838 sibelkilic sagolun canim sizler öyle deyince direk götürdüm bide hesapladım 63 cm Lik yerden düştü korktum götürdüm şükür bisey çıkmadı ya içim rahatladı
sibelkilic prensesininannesi5838 aman dıkkat etmek gereklı ben yere koyuyorum bısı yaparken ıs yerde yanlarına desteklı yastık koyuyorum nede oturmasını kavrasada gene de devrılıyor
prensesininannesi5838 sibelkilic aynne canim bida orumcegine veya yatağına korum dediğin gibi yanına destek bide
prensesininannesi5838 nnidua tamam canim yukarıda açıklama yaptım gittim doktora biseyi yokmus şükürler olsun