prensesininannesi5838 Yataktan bisey olur mu ya kafası gelmedi ama alnı hafif değdi morardı şişti kusma felsn olmadı bisey olur mu ya elim.ayagima dolandı
sibelkilic prensesininannesi5838 bızde sımdı 2 sn su almaya gıttıgımden cekyatta. Sırt ustu nasıl dusmus bılmıyorum sesıne geldım kafa ustu baktım kafasında bısı yok agladı baya ama acıdı sanırım cok parkeye dustu herhangı sıslık morarma yok ıns bısı yoktur
Laydaren prensesininannesi5838 morarma ve şişlik varsa kafası değmemiştir, vurmuştur. Ne olur ne olmaz doktor görmeli. En azından 2 saat uyutmadan takibi yapılmalı
prensesininannesi5838 Sinemskrglu valla yarım saat kadar dayand uykusu vardı uyudu ne yapacam bilmiyorum eşimde bisey olmaz diyo korkma diyo
hunilimomy prensesininannesi5838 eşiniz götürmek istemiyorsw siz götürün yani bide yarim saat sonra uyudu diyorsunuz biraz önemsenmeli düşme konusu cocuk yürüdüğü yerde düşmemiş yataktan düşmüş
Sinemskrglu prensesininannesi5838 bende bi şey olacağını sanmıyorum 🫣 2 yaş sendromlu kızım her an kendi kfasını yerlere vuruyor engel olamıyorum hep kızarık bazen mor . Olsa benmkine olurdu diye düşünüyorum 🙈
prensesininannesi5838 hunilimomy redizepol1 Laydaren babyyyy1 Tgccccmt Şükürler olsun iyimis kızlar yazdığınız için sagolun çok ağlıyordu götürdüm kırık çatlak çıkık yok annesi korkma gidebilirsiniz dedi hatta doktor kusmasi olmadı ise neden getirdiniz dedi bizde morarma ve sisme olduğundan korktuk hocam dedik içim rahatladı en azından çok sagolun
redizepol1 prensesininannesi5838 Benim kızım iki defa düştü hemde 80 cm yükseklikten. 6 saat gözetim altında tuttular ve röntgen çektiler. Tomografi önermedi çok küçük diye. Birşey olmadı çok şükür. Ama tedbir elden bırakmamak lazım. Allah korusun yine düşse yine götürürüm. Eşinizi ikna edin ve gidin
Hcmy_ prensesininannesi5838 en azından uyutmasaydınız. Ben hemen götürdüm doktor gözüne baktı reflekslerine bişeyi yok kusma normalin dışında bişey olursa getir dedi ama ben 2 saat uyutmadım.
Laydaren prensesininannesi5838 Başından ayrılmamaya çalışın, Allah korusun uykusunda kusmasın etmesin. Arada bir uykusunda yoklayın, tepkilerini ölçün
babyyyy1 prensesininannesi5838 50 cm sınır tehlikeli yani hemen hastaneye götürün gözetim altında tutar doktor
redizepol1 prensesininannesi5838 Uyandırın isterseniz. Parmağınızla sağa ve sola işaret yapın takip ediyor mu? Yürümesin de bir problem varmı? Sizi yabancılıyor mu tanıyor mu bi bakın. Fışkırarak kusuyor mu. Bunlara bakın.
prensesininannesi5838 hunilimomy bakalim.uyaninca hemen götürürüm eğer ki cok ağlar ederse kötü olsa durmaz zaten